Rezervarea în Kuib sau cum să fii absolut sigur de ospitalitatea Șoimului

În Kuib, cuvântul „rezervare” nu e tratat cu ușurință. Dacă ar fi să-l scrie Șoimul cu creta pe o tabliță, l-ar scrie cu literă mare, dacă nu chiar în întregime cu majuscule. Asta pentru că știe el din experiența lui de bun primitor de oaspeți că dacă omul pune mâna pe telefon și rezervă o masă, înseamnă aproape sigur că în Kuib va fi atmosferă caldă și tihnită – precum sufletul omului – pentru încă o seară. Iar asta pentru Șoim e foarte important.

Mai mult – în urma unei rezervări telefonice oaspetele știe că este așteptat cu drag, eventual cu masa preferată din Kuib, ceea ce sigur îi va da un simțământ de bine, la care se vor adăuga atmosfera prietenoasă, mâncarea delicioasă și zâmbetul mereu prezent al echipei de ajutoare a Șoimului.

Rez-Cancelling

Rezervarea înseamnă că odată sosit, oaspetele nu va trebui să aștepte eliberarea unei mese. Și mai înseamnă că dacă avem cumva concert și Kuib-ul este plin, va avea cu siguranță un loc al său la seara minunată de cântec de sub acoperișul Șoimului. Însă doar dacă rezervarea a fost făcută cu destul timp înainte.

Mai înseamnă rezervarea – și nu e puțin lucru nici acesta – că noi, echipa de la Piatra Șoimului, putem să ne gestionăm în avans alocarea resurselor. Adică să mobilizăm toți membrii de care avem nevoie pentru o seară mai aglomerată, să punem pâine la copt în cuptoare și să ne pregătim dinainte ingredientele la bucătărie, astfel încât, la sosirea oaspeților, totul să fie pe deplin pregătit.

Pe drumurile sale multe, Șoimul a învățat că o rezervare reușită are anumite ingrediente cheie, care îi asigură succesul, mai ales în cazul restaurantelor foarte căutate, cum este și cazul Kuib-ului.

Formular-rezervare-1024x702

Cel mai important dintre ele este ca ea să fie făcută cât mai în avans. Cu cât mai devreme, cu atât mai bine. O rezervare printre primii pentru o anumită zi dă oaspetelui posibilitatea de a alege dintre mesele cu cele mai bune poziții în Kuib. Sau îi permite să afle dacă nu cumva restaurantul este rezervat în întregime pentru un eveniment privat în seara cu pricina.

Al doilea aspect important este flexibilitatea. Șoimul v-ar primi cu drag pe toți în același timp dar terasa și locurile din sala de mese a Kuib-ului sunt puține în comparație cu numărul vostru. Așa că s-ar putea ca Șoimul să vă propună într-una din zile o oră „mai pe zi” – adică ora 18.00 în loc de 20.00, sau poate „mai pe înserate” – adică 21.00 în loc de 19.00, când știe sigur că vă poate primi cu toată căldura și atenția pe care le meritați. Dacă nu sunteți legați de ore sau evenimente fixe, puteți accepta cu încredere propunerea lui, făcută cu drag și bună credință.

În sfârșit, al treilea aspect foarte important este „telefonul dinainte de sosire”. Dacă să zicem ați rezervat masa voastră preferată pentru o cină romantică în Kuib cu două zile în urmă, nu ezitați ca în ziua respectivă să dați un telefon, cu o jumătate de oră înainte de sosire, pentru a verifica dacă totul este în regulă cu rezervarea. Deși echipa Piatra Șoimului face tot ce știe mai bine pentru ca totul să meargă șnur, un telefon înainte de sosire vă poate scuti de un drum în plus în cazul unui eveniment neprevăzut.

La fel de important pentru Șoim precum rezervarea este însă și anularea acesteia. Trebuie să știe dacă vreunul din oaspeții săi dragi nu mai poate ajunge la ora fixată, pentru a putea oferi masa unui alt oaspete.

Așadar, dragii noștri, nu ezitați să folosiți formularul special de rezervare de pe pagina noastră. Șoimul va face tot ce ține de el pentru a vă îndeplini dorința.