Duminică 13.11. O dimineaţă liniştită. Grupul pe care îl avem cazat în hotel încă doarme. Încercăm să trecem în revistă cum va arăta ziua. Ce ştim e că la 13.30 grupul va lua masa de prânz şi suntem pregătiţi pentru, probabil, câţiva meseni care să comande “a la carte”. Ne organizăm ca pentru o zi obişnuită de duminică ştiut fiind că duminica la prânz, la munte, nu e un volum foarte mare de activitate.
Aceeaşi duminică, ora 12. Primim un telefon. Grup de aproximativ 40 de persoane în drum spre Bucureşti, ar vrea să se oprească să mănânce la noi. Când? În jurul orei 15.30 – 16.00. Întrebăm cam care ar fi preferinţele, e totuşi un grup mare, “ad-hoc”, ne gândim cum putem face astfel încât să livrăm preparatele în cantităţile dorite şi într-un timp de aşteptare rezonabil. Aflăm deci, ce şi-ar dori. Pare că ne descurcăm! Ne reorganizăm “din mers” şi chemăm primele ajutoare din colegii aflaţi în “stand by”. 🙂
Se face ora 13. Ei lucrurile par să se schimbe, încep să apară comenzi “a la carte”, grupul de la 13.30 ne anunţă că vine la 14.30. 🙂 În plus suntem tocmai sunaţi pentru o rezervare de 10 locuri într-o ora. Wow! Păi cum facem? Dăm alarma: toată lumea la posturi, colegii aflaţi acasă, se îndreaptă spre serviciu. “Rezerva 2” vine şi ea. 🙂
Ora 14. Suntem sunaţi de grupul de 40 de persoane. În maxim 30 minute ajungem. 🙂 Ehei…e momentul să intrăm pe “cu toată viteza înainte!“ 🙂
Fiecare işi ia responsabilităţile în serios. Oaspeţii trebuie să se simtă bine, “furnicarul” trebuie să rămână în spate. 🙂 De aici înainte totul se derulează pe “fast forward” !!!
Ora 17. Totul s-a liniştit. Oaspeţii au plecat mulţumiţi – cel puţin aşa sună “feedback-ul la cald”. Dacă într-adevăr am reuşit să facem faţă cu succes, asta numai timpul ne-o va dovedi. 🙂
Dincolo de toate am înţeles ce înseamnă puterea comunicării cu clienţii, puterea unui telefon de rezervare, puterea întrebărilor de identificare a nevoilor clienţilor … pentru că în mod sigur ieri pe lângă lucrurile bune, “au beneficiat” şi de câteva mici stângăcii din partea noastră.
Dragi Oaspeţi, vă mulţumim pentru că ieri ne-aţi dat posibilitatea să vedem cum funcţionăm ca o echipă unită, vă mulţumim pentru că ieri ne-aţi ajutat să vă creăm o după amiază frumoasă în Kuib şi nu în ultimul rând … Vă aşteptăm cât de curând să ne fiţi oaspeţi din nou, după cum, chiar dumneavoastră ne-aţi spus! 🙂
… Ne dorim să avem parte de cât mai multe astfel de duminici! 🙂